kawan-kawan yg baik hati

typing gelak pon ade makne ke?

ahar~ meh cni aku nak share ngan uolls sume..
kite gelak2 tym chat or message tu ade makne erk??
mksod aku.. macam haha, hihi, huhu, hoho n anyelse.. ad makne..
actually,aku baru taw..



so,kalau nak gelak 2, pada-pada..
bukan ape.. sebab gelak ni ad macam2 jenis..
setelah dikaji bersama amiraashikin rupanye gelak ni ad mksod2 yg tersendiri..
nak taw ape ktorg kaji.. ni kajian sndri lorh..
nak tggu ktorg jd pakar lame lg.. mklomlah org muda..wakaka <--- ewww~


our result:
hahaha- thats mean gelak bese je..gelak klaka.. kalau nak jadi gelak besar pnjg kan lgi gelak cmni..
hihihi- yg ktorg kaji gelak cmni serupe mcm nak kne kan org.. thats mean hihi=hehe
hohoho- aku suke gelak ni, tapi rupe-rupenye ni gelak membangga diri.. baru aku tw.. =.=
wakaka- ni jnis org yg suke gelakkan org,sambil membangga diri kott.. (tngan kat dada mate pndg atas)style~
ngeee~- ktorg rase 2 tok org yg suke tersengih.. macam kerang busuk  org yg tgah happy smapi xterkate
ekeke- gelak camni aku pon suke buat macam comel..  atas kajian kami.. rasenye ni gelak cam hehehe
grrr~ - trademark aku! tpi tym aku tengah marah je gune.. cam comel kan.. haha
kih2 keh2- bgi ktorg 2 gelak yg same.. name pon kajian sndiri.. maen taram je la.. ekeke


ni just gelak tok typing je.. kitorg wat kajian ni sambil buat gaye gelak lagi 2.. wakaka kan amiraashikin? malas nak ltak link..
gelak pon pada2 jgan jdi macam org tua comel ni..

comel sangat!! ngeeee~ overdose sgt gelak.. x ingat dunie! 
cube gelak camni comel kott..
comel ke?ah x kire! comel jugak!
macam mane la rupe aku gelak..
msty kelaka.. korang ta kan tw rupa sbenar korang gelak..
laen la korg buat rakaman+video+cctv.. haha

k la,pe ta aku mrepek.. hasil kajian cket je..
saje nk post.. ta nak bg bersawang.. mr.spider mc ari ni..ekekeke

p/s: gelak yg kami buat ni hnye kajian saje2.. xda kne mngena ngan ahli kaji yg famous amous 2.. XD

terima kasih sudi membaca. give u flying kiss ♥♥

15 comments:

Zaim said...

kalau wikiwiki ape maksudnya?

apPLe said...

hahhahahhaha..bgos jan !! aku bgge dgn ko...lain kali tnye je aku~~ hohoho...

day_feda said...

adez..kihkihkih xde kew??kji kn la tok aq..mn tau leh share..wakakaka..**alamak bangge plak..hihihihi..adezz..aq nk glak cm ne nie..yeyy~~je la..yeyy~~

apPLe said...

memang banyak pertnyaan korg.. akn dijwab sebentar lagi..

NURUL NAJWA said...

zaim: wikipedia kott..

apple: alerh,kite rkan share!

day: kihkihkih 2 gedizx kot.. khas tok kau.. kite kan kzen! XD yeah!

missSandwich said...

muahahahaha~ <-- nih gelak pe plak?? =P

little cart00n said...

elie gelak je macam mana pun..
tak pandai nk simpan2 gelak ni..
muahhaha :p

apPLe said...

wikiwiki; tu gelak alien..
kihkihkih;gelak hantu
muahahhahha;gelak jahat..
sekian~~ hahhahahha...xd kaitan dgn mase depan korg~~ xd kaitan dgn ahli2 pakar sains..~~ kami ni org sastera je..

NURUL NAJWA said...

misz sandwich: muahaha gelak 2 telah djawab oleh rkan kajian saya.. apple..

elie: taw ta pe.. asal bahagia! hoho


appl@ kin: wey: bnyak kajian kau kaji? wakaka gud~

Kiko Berdendang said...

Layan..hahah

LindaRahim said...

suke gelak hihi...sebb rase cam sopan je..hihi..

apPLe said...

mestilah..sekejap je aku kaji bnde ni.. haha..xsmpi bebrape minit da dpt jwpnnye..kn org sastera~~~

GiveAsh said...

gelak--> wak wak eh eh..
tu cam mana pulak..

najihah said...

Terbaik :D dan saya tahu gelak saya macam mana, :)

NURUL NAJWA said...

kiko: layan3.. ekekke

linda: haha,sopan3.. hihi

abu: 2 gelak burung wak wak.. haha (ad ke?)

najihah: huhu,tengs~