kawan-kawan yg baik hati

happy!!

assalamualaikum sebagai pembuka bicara..hehe
hey readers!! 
rase semangat semacam je aku ari ni.. kan kan kan?
stelah bberapa ari aku ta post,ttbe rase nak post..
kali ni,aku nk cter psal...
.
.
.
.
.
.


aku selaku,penganggur terhormat kat rumah ni..
of course la risaw,coz keje hnye dok kat umah je..
risau akn berat badanku!!
oh no!! 

haha,tp setakat ni alhamdulillah xpenah naek mendadak..
tapi,menurun!! yeyy~(day pinjm jap)

wah~like it!! 
BUT,pipi x trun.. cmne? adush~
sape ade idea cmne nk trun kan keCHUBBYan pipiku ini!!
sape ad tips bole share ngn saya!!ngee~
2 je kott post kali ni.. saje ta nak bg mr spider kerja ari ni.. peace!!
.

terima kasih sudi membaca. give u flying kiss ♥♥

11 comments:

dayfeda hassan said...

ecehh..aq igt cter pe td..wakakaka~~mek trdemark aq yer??yeyy~~hahaha!!!

Cik Yana said...

Meh lawan cik Yana. Jawatan dah same dah tu. Hahaha~ Berat macam tak stabil je duk umah ni. Hahaha~

Entry terkini: Hadiah dari Johor dah sampai. Thanx cik Ailyl :)

nur aisya humaira said...

same laa,aisya pun nganggur tpi nk naik berat badan..:)
teringin nk berisi..keke..:)

NURUL NAJWA said...

day:haha bese la trademark sape erk?


cik yana:congrets ya!! got present!!


aisya: haha,mkn bnyak3

Anonymous said...

kurangkan tido petang...insyallah bleh kurangkan pipi yg tembam...=)

roslinda said...

wah..untg la najwa..huhu..
aku tahu..ko kurus kenape..haha
ko tolong ek..pekerja2 kat umah ko tu wat tepi2 umah tu...

Anonymous said...

ermmm..pp temban??huhu..nice2..

NURUL NAJWA said...

author: really? tengs 4 ur sharing information.. i'm appreciate that..^^


linda: wakaka, wat pe aku nk bantu dorg? kau stalker ea?? haha


virusz: pp tembam nice? haha

syairahmohdanuar said...

hehe.sy naik je.tp ritu dh turun sket dh >.<

Anonymous said...

nice la jugak..hoho..kalau da cukup sifat tu..ekekekekek

NURUL NAJWA said...

syairah: ok la 2.. bnda normal.. hehehe


mr.virusz: oyeah!! hehe btw,tengs.. (shy2 cat)wakaka