kawan-kawan yg baik hati

Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri


.ahaha mule2 kne letak header comel ini kat entry 



.then kene letak tajuk | Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri

 .pas 2 kene jawab soalan2 ni.. banyak kott.. ekeke




 ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu?
my sweet room.. bed room la.. lovely + privacy place.. ekeke

 pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?
pertama kali? urmh,sekolah la.. zaman mude2 dulu.. ekeke

 tabiat buruk kamu yang cuba diubah?
tabiat buruk? ngumpat kott.. n stalker..(bahaye ni)wakaka

 jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?
ahar~ cite2 saya!!saya akan pilih account subjek!! ekeke.. i like it very2 much!!

 bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?
serius saya x taw nk mmujuk kwan yg dalam berduka.. just buat lawak bgi dy happy balek.. ngee~ sape2 yg penah berkawan ngn saya pasty faham.. ngeh3

 apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?
saya akan senyap sahaja sehingga mood baek saya menjelma balek..:) 

 lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?
2 pilihan je ke? lagu korean x bole ? haha saya lagi suke lagu kanak2.. enjoy cket.. lagu kanak2 since tadika bnyak saya kumpul.. still kukuh dalam ingatan, hehe

 lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?
huh!! soalan ni berat.. saya xpernah ada feel cmni.. tapi kalau ada la kan.. saya akan usha dy sampai dy perasan kewujudan saya.. ekeke

 mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?
komfem mata menjadi perhatian.. sbb mate saya ni tajam.. ahaha 


korang nk join segmen ni?? jom la rmai2 join segmen miszydian.. btw,ny fes tym aku join contents.. nampak menarik je segmen ni,,so aku join je la.. ekekke 
sume jawapan kat atas ni aku jwap ngan jujor.. haha simple jawapn.. :)


terima kasih sudi membaca. give u flying kiss ♥♥

6 comments:

Diyanieee said...

hahahaha..
tabiat mengumpat tu asanya payah sket nk ubah kan.. hehehe..
nie nak jadi cikgu account mesti teror account kan.. hehe ajar saya skali..
mata! cantik mata kamu :)

jom share dgn yg lain kt cni plak..
http://miszydian.blogspot.com/2011/04/apa-yang-menarik-bila-berkongsi-sesuatu.html

btw..
kmu dlm bloglist saya Queen yang Comel :)

najihahfara said...

singgah datang dari blog MD )

Unknown said...

best jugak kalau mengumpat...

jom baca jawapan saya

Entri Terkini; Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri

NURUL NAJWA said...

MD: ahar~ ase nyer insya-Allah bole berubah.. 2 zaman childish dlu tym kat skool.. ekeke account? bole je.. ngee~

cik najihah: jaoh jalan?? ekeke


azizul: ekeke.. best ke?? ahar~ ta nak da.. + dosa je.. ngeh3

Anonymous said...

uwaaah stalker ?! menakutkan, hik3 !~

NURUL NAJWA said...

ckoarith: haha, rawr~ tkot cpat.. ekeke :)