kawan-kawan yg baik hati

hot issue??@_@


Body perempuan hot?? Macam mana tu?? Mesti nak yang macam Scarlet Johansson, Jessica Alba ke kalau tak pun macam Pamela Anderson
( Jauh langit dari bumi kalau nak dibandingkan dengan aku T T )


Menangis air mata darah pun kau x boleh buat apa2 lorh najwa OK., Apa ak merepek ni??haha Tadi ak bce 1 majlah
*ta yah taw la ttle majalah 2 secret2 and aku terbaca satu artikel kat situ , pasal apa yang perempuan bole lakukan, apa yang xboleh.. Ni yang aku baca and aku nak kongsi lah ilmu ni..

1. Mencukur kening - Haram !
2. Mencukur bulu kaki - Harus !
(boleh la pergi beli veet pasni. nak kaki mcm snsd :D )***wink2***
3. Membesar buah dada -Harus untuk suami !
(*tetiba merah padam muka aku. wakaka)
4. Membuat plastic surgery kat muka - Haram !
5. Mewarnakan rambut - Harus ! tapi bukan niat untuk riak or menunjuk2 ke apa okey !
6. Memakai baju seksi - Haram untuk bukan muhrim tapi Harus untuk suami. WOW! tggu la time 2..haha


Ni jela yang aku ingat. Ada banyak la jugak.. SO kepada perempuan kat luar sana.., kalau nak jadi hot n cantik pun jangan buat yang haram. Kite ingat ler sesama kite ni kan. Sape la kite ny... Haha tetibe je..

terima kasih sudi membaca. give u flying kiss ♥♥

No comments: