kawan-kawan yg baik hati

sayur oh sayur!!


Sayur!!

pebenda lah 2 kan??
tanye budak 4 tahun pon taw sayur tu apa...
sayur tu vegetables la kan??? ^^



ada sape2 x makan sayur?? angkat bontot  kaki sekarang... anda bole chioww!!!
(samelah ngan aku actually) =_="




pelik sangat ke sayur ni sampai x bole nak makan??
(no komen)<---- jwapan aku kat member2
ada yang alergik sayur x???<---- 2 alasan aku bile jumpa bkal mak mertua satu ari nanti
*NAJWA gatal, baju,sluar,dalam  makan minum pon mak ayah tanggung lgi,mao jumpe mak mertua lak*

haha,aku harap sangat satu hari nanti aku akn berjaya makan sayur!! 
hope soo muchhh!! :)

p/s: jangan gelak kan aku yang agak dah besar ni,perangai cam budak2 lak sebab memilih nak mkn sayur..




terima kasih sudi membaca. give u flying kiss ♥♥

6 comments:

syairah said...

haha same here..i dont like sayur either...bole mkn..usually bile dipakse but not willingly..huhu minal aidil adha blogger:D

kn said...

sayur sayur sayur (snbil buat care dlm KL gangster)

Nur Lyanah said...

ahahha..kunyah jer than telan..fullamak delicious!
i tell u!:D

shiki said...

sye alergik sayur~ mak xbg mkan..hahahaha! xDD

idaida0504 said...

ok..aq tukang makan sayor ko..hahahaha

dayfeda hassan said...

ok...saya tukang makan sayor anda..hahahaha